یوگا و ام اس ۸

یوگا و ام اس ۸

۰۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۳ کد : ۳۴۲ اخبار ورزشی
تعداد بازدید:۳۷
یوگا و ام اس ۸

یوگا و ام اس:
قسمت هشتم: 
  در قسمت قبل به فواید تمرینات ایستاده پرداخته شد. در این قسمت به فواید تمرینات نشسته اشاره می شود. تمرینات نشسته برای افرادی که توانایی ایستادن ندارند بسیار مناسب هستند. برای این دسته از تمرینات نیاز هست که افراد عضلات کمر و لگن توانمند داشته باشند لذا لازم است که قبل از تمرینات نشسته افراد تحت نظارت مربی مجرب آمادگی لازم را پیدا کنند. بوسیله این تمرینات افراد نشستن صحیح را می آموزند. در نشستن صحیح افراد می آموزند لگن، ستون فقرات، گردن وموقعیت پاها را در وضعیت مناسب  قرار داده و حفظ کنند. تمرینات نشسته وضعیت پایه برای بسیاری از تمرینات یوگا می باشند. به این صورت که بسیاری از تمرینات نیاز دارند که افراد ابتدا بطور صحیح بنشینند. بطور مثال برای تمرینات تنفسی که در قسمت های قبل به آن ها پرداخته شد لازم است که افراد در شرایط راحت و مناسب برای یک مدت زمانی بنشینند تا بتوانند تمرینات تنفسی را صحیح و موثر انجام دهند. البته معمولا برای تمریناتی که نیاز به نشستن طولانی دارند افراد باید به یک تکیه گاه تکیه کنند. تمرینات نشسته برای افرادی که از عدم تعادل و بی حسی پا ناشی از ام اس بسیار مناسب هستند. 
پایان قسمت هشتم
ادامه دارد......
مدیریت ورزش انجمن ام اس ایران


نظر شما :